Bädda


Holy moses! 2008! Då var ju min katt bara en liten kattunge! Skitsöt, men nu är hon typ the evil cat som alla måste lyssna på hahahahhaa
tjenare fan! Håller på att bädda nu med mitt fin fina täcke som alla andra tycker är skitfult men jag diggar det totallt! hahahhaa, bild på alla saker kommer upp imorn för jag pallar faktiskt inte nu. Devin städar mitt rum out of nowhere eftersom han typ är rastlös eller nåt men det är bra! hahahahha ;)
Men imorn händer det nog inte så mcyket ska nog försöka ringa Helena och dra till gymmet eller om jag bara går ut och gör nåt! Sova längre än 14.00 blir det inte iaf! :D Hahaha pallar inte slösa hela dagen längre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0