Carola

Aså jag har totally fått dille på Carola! Asså hon sjunger ju asbra! :O Och låtarna är sköna också :P Så den senaste veckan har jag suttit hemma och diggat till typ: evighet, mickey, främling och lite mer! Och hon är ju skitfin ju! :O hahahhaha Mobba mig inte :P Btw! Är exakt lika lång som henne också! Det är ändå lite coolt! :D
hahah kolla hennes min när kören sjunger fel! På 1.36 stannar hon likosm upp med fortsätter samtidigt och sen bah: wtf? och bah fortsätter hahahahahha! Jag döör!
faan vad mycket kritik hon fick sen! Både av skansen för att hon tog sönder deras blomma men också av tjejen som fick blomman! "Mina byxor blev helt smutsiga av jord!" så sa hon -.- jävla tönt hahaha :D
Verkar som hon inte kan hålla sig kvar på scenen hahahha :P Fett envis ju xD Vakterna typ hatade henne då jag loovar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0