cool tjej hej hej


Bilden har inget med inlägget att göra, men ska klippa mig såhär igen. Förra gången jag klippte "kort" klippte jag mig ju efter den här bilden! Saknar det asså!
Tjenixen! Vaknade runt 13 idag och familjen åkte iväg till handen direkt.. Jag stanna hemma för jag kunde inte ens se nåt, så nyvaken var jag! :P Så jag har bara legat i soffan och kollat på Disney Channel som den coola snart 15 åriga tjejen jag är ;) hahahahha! Så nu ska jag lägga mig i sängen och käka min middag, som består av en subway macka och cola hahaha och kolla på lite avsnitt från hannah montana fortfarande som den ofantliga coola snart 15 åriga tjej jag är :P
Men innanjag avslutar tänkte jag bara påminna er om tävlingen lite längre ner!
http://humanoiid.blogg.se/2011/july/utkast-juli-21-2011.html#comment
Hej Hej! Var jättegärna med i min tävling som jag har i min blogg humanoiid.blogg.se där man kan vinna en bra handkräm från märket roses from nature som luktar precis som rosor! Jag kommer hålla fler tävlingar senare också med fina priser! Det är enkla regler och enkelt att vinna! Men det skulle vara jättekul om du va med! Kraam! :)
Direktlänk till tävlingsinlägget: http://humanoiid.blogg.se/2011/july/utkast-juli-21-2011.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0