Dagen igår 2011-07-28

Tog första bästa bild jag hitta..
Tänkte bara skriva lite om igår. Jag fixade mig och allt dvs klädde på mig, sminka mig, duscha, parfym, packa och allt sånt, sen så gick jag till Konsum med Devin, Oliver och Linus (Devins kompis) och så hämtade steffi upp mig där med sin fina rosa moppe! :D Och sen så körde vi till Gudö direkt för vi hade ingen annanstans att ta vägen och på vägen typ vid.. djugårdsplan kanske så mötte vi frida komma körandes på sin moppe, fast hon körde åt andra hållet så det blev bara en liten vinkning hahhaha. Men sen kom vi hem, kollade på säsong 2 av "Guds tre flickor" och sen kom Robin och då så snacka vi lite med han och var ute lite. Sen gick vi alla in och kolla på TV tills han gick hem och jag och Steffi kolla på Guds tre flickor igen hahaha och tillslut så somna jag :P Så nu vet ni hur min dag såg ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0