Dagskryssning och sedan söder

Idag hörrni. Jag vaknade runt.. 05.50 och gick upp och fixa mig direkt, eftersom vi skulle ta tåget 06.20 till Söder, vilket betyder att vi skulle behövt gå hemifrån typ.. 06.05 för säkerhetens skull. Så jag sminkade jag mig och klädde på mig sen var jag i princip klar.

Vi fick skjuts av min Farmor till båten och sen satt vi på båten. I början påvägen till Åland så tyckte jag det var riktigt tråkigt faktiskt om jag ska tala sanning. Men det blev mer kul på hemresan :) Dock så fick jag inte gå från lunchbordet innan jag hade druckit något. Jag dricker ju knappt nåt på sommarn (berättar mer om det sen). Sen gick vi lite i Taxfreen och jag köpte en lipplumper för typ 189:- Men den funka faktiskt. Ni vet det är ett läppglans som gör så att läpparna blir större.

Och sen gick vi till Medis och pappa och Kicki tog nån öl medans alla andra utom jag drack typ cola.. Men sen rörde vi oss hem men det var en riktigt pain in the ass snubbe vid pendeltågsstationen på Söder.
Det var då alltså en neger  invandrare som typ skulle göra reklam för sin brorsa som skulle spela gitarr på nån klubb men så kom vi in på att han tyckte att killar är mer värda än tjejer och Kicki fick ju flipp asså. Alla typ stog och glodde när kicki smått skällde ut honom, men helt rätt gjorde hon ska ni veta! För han var heelt hjärndöd asså, skojar inte! Och hade han sagt att killar är mer värda än oss tjejer så svär jag på mitt liv att Kicki hade nitat honom. Direkt! Och det stog typ 3 killar bakom oss som också såg det på Kicki så de typ stog och kolla ner i marken och vänta på smällen, och han i korvmojen stog med huvudet ute ur hans lilla kiosk med hakan nere i marken liksom hahahhahaha. Drama familly liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0