Harry Potter och Dödsrelikerna del 2!

19.15 kommer vi åka hemifrån till tåget så nu chattar jag lite med Steffi, har nyss ätit frukost och ska snart börja packa ner mina nytvättade kläder + småsaker och de.. Sen blir det att duscha och efter det finnss det nog inte så mycket att göra. Guuud! Jag kollade igenom massa olika klädhemsidor och goooosh vad mycket jag hitta!! (a) vill haa!! Blder kommer senare när jag är hemma. Och sen har ju premiären av Harry Potter och dödsrelikerna del 2 varit. Så jävla ledsen att jag missade den! :( Men jag får he enket se den nån annangång. Ska hitta någon annan än steffi för hon ska tydligen spara pengar till en iphone tror jag, så nu lutar det åt denise! :D Det är ju fan inte många som gillar Harry Potter as much as I, men vafan jag tvingar med nån om det ska va så :P Hade vart annorlunda om det var typ.. premiren på The Hangover 2 eller nåt ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0