hela fem år sen! :O

Jag o Steffi ska snart ut o tågluffa igen hahahha för vi har inge liv förstår ni :) Men får se vars vi hamnar nånstans.. Iaf, vet ni vad jag kom på för en stund sen? Jag kom på att i April så var det exakt 5 år sen jag börja lyssna och gilla Tokio Hotel! :O asså ärligt! 5 år sen! Det var liksom i slutet av 4:an! Gosh! Och alla bah: aah men jag fattar inte varför du tycker om de, de sjunger inte bra och Bill är bög! Asså ärligt man bah: okej men vilken tur att vi har olika smaker då rå! asså ärligt de betyder feeett mycket för mig fortfarande! God, asså jag kan inte förklara!
Men aja vi kommer ha med oss Steffis systemkamera till stan så det äntligen blir lite sommarbilder här i livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0