hemlängtan som alla tror

godmorgon godmorgon! Vaknade typ nyss av att Sebbe har suttit uppe heela natten och spelat WOW -.- Så han satt där och snacka med sina polare vid typ skype eller nåt jag vet inte hahhaa. iaf jag kom och tänka på att alla tror att jag har hemlängtan? vafan är grejen? säger jag nej en gång så menar jag ju nej? Pappa frågade en gång via luren när vi var i Luleå, svaret var nej. Farmor ringde till Ais och frågade om jag hade hemlängtan och att man kan se på mig när jag har hemlängtan(?) hahahaha och sen frågade ais mig, sen fågade pappa mig igen igår. Till alla var svaret nej! Vafan tror de inte på mig eller vafan är grejen?? hahahah

(Inte tidsinställt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0