Hemma från Luleå

tjenare! Kom hem för en liten stund sen, käkade lite sen middag.. Vart sen för jag, Devin Tobias och hans tjej Lollo har vart i Luleå och gått och kollat i deras gallerior. 3 galerior bredvid varann! asnajs ju!! Men hittade dock inget.. Och vet ni vad? Det är asvarmt här uppe på dagarna och varje sommar när det är varmt så tappar jag all min aptit! Har bara ätit en fralla till frukost och sen en redbull i Luleå och sen middag.. Inge luch elle nåt. Och Tbias som är min personliga väckarklocka kom in och skrek imorse att jag skulle vakna. Det var fan astidigt :/ Men gulig som han är så vckte han Sebbe också eftersom jag får sova i samma rum som han. Känner mig skittaskig bah: nej nu ska jag erövra ditt rum så du får sova på en madrass i ditt rum så tar jag din säng. Hahahaha drygt ju :P Men aja, långt inlägg, ni kommer ju få veta mer om min resa här i Norrland senare när jag kommer hem. Pappa ska typ komma på Onsdag så åker vi på lördag eller söndag, men nu sa han i telefon idag att han kanske kommer på söndag så åker vi hem senare istället. Aja spelar ingen roll för mig, men är helst kvar här lite längre ;) Asnajs här ju! :D Aja pallar fan inte skriva mer, hörs senare!


Bild från bröllopet 2011-06-18

(Icke tidsinställt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0