Hiss/Diss

♥Att jag har bestämmt att jag ska klippa mig ganska kort :)
♥Carola
♥Lådan jag fick av Hampus på träslöjden! Skitpraktisk! hahaha skojar inte!
♥Att livet leker! Jag är fan rich bitch nu asså! Ska köpa min väska för himlans 599:- + frakt o de, och sen ska jag beställa hem en underbar rooosa Ziperall för 698:- + frakt och de.. :D
- Att det inte känns som sommar för jag sover bort hela dagarna.
- Att jag fortfarande inte har sett sista Harry Potter än! :(
- Att det är slutet på mitt liv när jag har sett Harry Potter. :'(
- Att alla bloggare börjar köra med länkbyten! Fan det tråkigaste man kan läsa om asså! Och det är speciellt en tjej som överdriver vid namn *******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0