I lied before

Bild från Maj 2010

Jag ljög innan om att jag snart var klar med bilderna. Jag trodde det men icke sa nicke. Jag har nyss gått igenom min gamla blogg, min blogg som jag har nu och steffis blogg och sparat massa bilder jag inte hade och lagt in de i åren och månaderna osv. Men nu till det roliga :) Nu återstår att kolla igenom ALLA bilderna i alla mappar som inte är placerade i någon månad och placera in de i månaden. Sen ska jag fixa och trixa med bilderna från USB minnet. Yeey me! Och du Steffi! Jag måste tacka dig! Tack för hjälpen, din blogg har vart till stoor hjälp!

Och en grej jag har lärt mig under dagarna jag har fixat det här: Ta aldrig bort en blogg! Sluta blogga, lösenordsskydda den or whatever! Ta bara inte bort den och ha inte högerklicksskydd! hahahhahaa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0