Juli 2010

- Jag shoppade en massor!

- Jag såg Rasmus seebach på grönan

- Jag bråkade som fan med Lisa för hon vägrade göra en sak som hon var skyldig mig. Sluta med att jag vann ofc och mötte upp henne på grönan tsm med steffi, oliver och olivers kompis joel på grönan och sen bjöd hon in sig och jag fick åka popexpressen med henne HAHAHAH! :P

- Min kamera gick sönder

- Jag började gilla Håkan Hellström mer och mer

- Jag fick min första bieber-fever! :D

- Jag var på Årstahavsbad med Steffi och grävde världens största grop som hon satt i sen hahahhaha xD

- Jag fick en rabatt av själva cocoo eftersom mitt armband var slut och hon tyckte synd om mig  hahahhaha :P så 100:- rabatt satt fint! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0