late


Såå otroligt sööt kattunge! Gud!

tjeenare! Vaknade lite för sent idag. Eller jag vaknade för 11.50 typ och var vaken i kanske en timma, men somna efter typ halva filmen jag såg på, sen vaknade jag runt 14.15 igen men somna om sen igen och sen vaknade jag liite senare, tiden behåller jag för mig själv hahaha och då kolla jag klart på filmen och någon timma senare skulle jag käka middag. Men idag iaf så ska jag plocka undan smutstvätten, packa upp kläderna i garderoben och packa upp annat crap från flytten som jag fortfarande håller på med. Har ju inte kunnat packa upp förut för då hade jag ingenstans att ställa grejerna men nu har jag en hylla :) Aja intresseklubben antecknar typ men nu ska jag fixa en grej till bloggen och samtidigt lyssna på Carola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0