Miley Cyrus aka Hannah Montana

Jag måste bara få skriva av mig lite angående Miley Cyrus! Jag tycker hon är skiiitfin och sjunger skitbra! Men sen kommer ju alla andra och bah: jaa men hon är Hannah Montana. Neej det är hon inte? Hannah Montana är en karaktär i en serie och film! ? Och ni som läser min blogg kanske vet at jag kollar på Hannah Montana. Ser ju ett avsnitt typ varje dag innan jag går och lägger mig (A) men jag står för att jag gör det? Ni ska bara veta hur många tjejer det är i min ålder som också kollar på Hannah Montana eller Disney Channel or whatever liksom men inte säger det för de tror att de ska få många kommentarer från andra tjejer eller andra människor överhuvudtaget. Men jag skrev det i bloggen här för typ inte så länge sen, några månader eller så och hur blev reaktionen? Jag fick ingen taskig kommentar om att jag borde växa upp eller liknande! Och vet ni varför? För det är fler som kollar på Disney Channel. Och när jag kollar på Disney Channel då kollar jag aldrig på de tecknade programmen, de är så tråkiga! :P Utan det händer att jag kollar på Hannah Montana, Zack och Cody's ljuva havsliv (HM och ZOCLH är typ favvosarna ju! :P), Magi på Waverly Place, Lycka till Charlie och alla andra. Och grejen är alla hatar Miley för att hon "är" Hannah Montana! -.-
Nej får lite damp på det folket! Hon sjunger bra och Hannah Montana, serien, är kuul! hahahhahah händer att jag sitter i mitt rum för mig själv och garvar! Hahahha lame jag är xD Och filmen! Helt ärlig så älskar jag den filmen! Den är bra och sen betyder den nåt för mig. Okej den betyder en jävlans massa för mig! Det är darför jag ser den ganska ofta också! Den blir aldrig uttjatad!
Och sen för att inte nämna hennes klädstil in real life! Goood såå jävla snyggt hon klär sig! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0