Minnen

Förra sommar på Ung08 så drog jag och Helena dit bara för att kolla läget liksom, men sen när vi satte oss och käka på donken så var det några som börja kasta cheeseburgar-papper på oss och jag och helena fick lite damp-anfall och halvskrek lite och fråga vad fan problemet var? Men sen var det några tjejer som satt typ ett bord ifrån oss som fick vääärsta utbrottet på de! de bah:
- Vafan är problemet! Vill du haffa de så är det bara fråga efter nummret, jävla idiot! Sen när de gick därifrån så tog hon sin cheeseburkage och kleta in i ena killens ansikte (om jag minns rätt) och han typ kasta pommes efter de. HAHAHA fyyfan, jag och Helena doog asså! Hon bah:
Kanske våran tur att gå nu? HAHAHAH!! Kommer aldrig glömma de! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0