My blog, my rules!



Asså folk säger att jag skriver för mycket om mitt liv i bloggen? Vaddå "för mycket" ? Såklart man kan skriva om vad maan gjort på dagarna men de menar att jag avslöjar för mycket saker som jag egentligen inte borde göra. Ursäkta men va? Folk tror de vet så jävla mycket om mitt liv men om sanningen skulle kunnas skrivas ut i nätet så skulle jag det och då skulle ni ha fattat att ni egentligen inte vet ett piss! Fine jag kanske är liite avslöjandes med det där att jag skriva när jag har bråkat med någon och vem, men vafan har ni aldrig bråkat med nån eller? Sen kanske man inte behöva skriva ut anledningen hela tiden, men det gör jag inte heller. Det beror ju på vad man har bråkat om också eller hur?

Vafan bach off and get a life! I'm like: cry me a river, build a bridge and get over it bicthes! It's my blog, and my rules!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0