Never give up


Bild från Steffis dator
Asså vafan! Vi kom hem nyyss och så kom Steffis Farmor och Farfar och gav henne 500:- för moppekörkortet! Asså om jag ska rabbla upp alla saker som hon har fått för det där körkortet asså, jag svär det är mer än vafan jag får på julafton hhahahaha! Nej men hon är faktiskt inte bortkämd xD
Aja, jag och Steffi kom som sagt hem nyss från stan. Först tog vi moppen till Steffis Mamma dör Steffi hämta sina jeansshorts och sen drog vi hem till Gudö igen och lämnade moppen vid parkeringen och tog bussen till Gullmars och sen tuben till Hässelby, men vi hoppa av typ nånstans i ingenstans! Sen drog vi till typ medborgarplatsen typ och grejer, men nu är vi hemma igen och ska typ se på nån film eller nåt. Juste, mötte typ 2-3 moppar vid Sågen och jag tror ju att killen bakom snubben som körde var Linus, så ja måste fråga han hahahhaha. Men det såg ut som han..
Tänkte bara att ni hade rätten till att veta det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0