shoppingfreak

hooly moses! Bild från 2009 då sara platta mitt svarta hår (Saaknar) och sminka mig ;)
Yeey har nyss kollat på film och kollat igenom H&M:s kollektion lite snabbt.. Hitta kläder för himlans 1233:- och en scarf på only för 130:- Tror jag ska börja spara om mina pengar och sen när jag har så att det räcker, then i'm gonna shop bitchees!då måste jag alltså spara 1084:-  Yeey me liksom -.- det tar 2 fucking månader!
Aja ska man ha nåt så måste man kämpa för det ;) Ska ju beställa hem min väska och ziperall nu när som helst :D Och sen blir det att spara om pengarna igen! Good önska jag hade nåt jävla jobb där man kan dra in cashen if you know what I mean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0