Stress som faan!

så går det när man inte lyckas med nåt på studsmattan! ;)

fick nå jävla ryck sådär 4 på morgonen att jag skulle packa upp typ right away. Är inte trött nånstans! Way to go Norrland! Men jag ska faktiskt vända tillbaks dygnen för jag tycker inte om att vakna så sent som jag gör. Men jag har redan packat upp snart 2 lådor! Fett stolt jag är asså! :D 2 lådor återstår och sen ska jag bara fixa och slänga in smutstvätten i smutskorgen, sen ska jag packa upp kläderna till garderoben.. Sen känns det fortfarande mycket jag behöver göra, t.ex låta er se bilderna från norrland, Jag ska överföra alla bilder från USB minnet till den här datorn, Åka hem till pappa och lämna USB minnet och lite andra saker. Ser ni hur mycket jag stressar?
Nej men jag stressar faktiskt jävligt mycket över det här! Ska bli så otroligt skönt när jag har packat klart och TV:n är uppe och allt! Såå skönt det ska bli! Sen ska jag fan unna mig ett bra sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0