strul strul strul!

Asså det är jättesdtyruligt med shortsen! Jag vill verkligen ha de meen! Storlekarna är minimala! Så jag ska höra med Kicki om hur mycket hon är villig att betala (a) då kanske jag kan flörta till mig en ziperall istället :P Men det krävsa mer jobb från min sida :P Men vi får se! Nu står det mellan: 2 shorts med amerikanska flaggan på, en t-shirt med trycket "My blogg is bigger than yours" och en shortsdress eller en ziperall.. Så vad tycker ni? Får jag en ziperall så tar jag en sån på direkten men vad tycker ni..

Shortsen eller shortsdressen och tröjan?

eller:

den svarta!!



så ni väljer! Rösta som fan nu under dagen jag är borta!

Kommentarer
Postat av: julia&hazal- Skoliosbloggen


sv: åh vad kul, glada blev vi :) tack för att du berätta det för oss!

Hmm honom känner vi inte, fast Hazals korsett gubbe heter Mats Hoffsten, kan det vara han tro? Blåögd, ljust lockigt hår och alltid glad hahha?



Lycka till med korsetten när du väl får den och njut av sommaren så gott det går!



kramar <3

2011-07-16 - 13:05:22 / http://julhaz.blogg.se/
Postat av: sanna ;D


åhh vilka söta! ;D tyckte verkligen om shortsen och den med fickorna, som såg ut som en ihopsatt dress ;D

2011-07-16 - 22:36:06 / http://handlingar.blogg.se/
Postat av: ida


vart kan man köpa shortsen?

skit snygga, tycker du lätt ska ta dom!:)

2011-07-18 - 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0