Svar om min rygg

Jag har fått lite frågor om min rygg av vissa som jag inte orkat svara på i inlägg förut. Så jag tänkte berätta lite.
Jag har då alltså diagnoserad skolios, ungefär 25-30 grader tror jag. Och för det ska jag nu få en korsett som jag ska ha i ca ett år varje natt när jag ska gå och sova. Så jag kommer alltså inte ha den på dagen. Jag har jämt fptt gårr till skolsköterskan och kollat ryggen, och nu har de skickat mig till läkaren och där har jag gått kanske.. max 5 gånger, och sen onsdagen innan jag åkte till norrland så fick jag gå och mäta mig så att de kunde göra en korsett.. Och nu är korsetten klar. Dock så kommer vi hämta den i augusti. Så i augusti kommer jag skriva mer om det och visa hur den ser ut och så.. Skitful är den, ska ni veta! Hahahha :P


såhär ser den då ut.. Alla ser såklart olika ut men nåt sånt. Verkligen skitful :P

Kommentarer
Postat av: Anonym


jag har också skolios, är opererad. :) lyckatill, korsett är inte så hemskt som man kan tro, bara tänk positivt!

2011-07-16 - 19:29:17
Postat av: Elaine


glömde att skriva i mitt namn& blogg xD

2011-07-16 - 19:29:37 / http://elainez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0