svar på anoter kommentar bitchaaaaaaaaaaaaas!

Chelind om elite:
En lite random fråga sådär.. Har du några stalkers? Eller kanske inte de som står utanför ditt hus liksom men typ.. ja asså, det är svårt att förklara men typ de som verkligen typ "dyrkar" din blogg?? fattaru?? :P
Denna kommentar är inte godkänd.

Svar: Asså nää inte vad jag vet hahahha. Eller kanske lite jag har en person som jag vet verkigen läser min blogg och det är Helena. Asså hon kommer ihåg ett inlägg som jag kanske skrev för ett år sen! som jag inte ens kommer iåg att jag skrev i den här bloggen.. Och sen brukar hon se att jag har fått nya frågor på bloggsvar innan jag ens gör det. Lite creepy faktiskt.

Sen har jag en annan person som kopierar mina inlägg till hennes blogg. Nämner inte namn men hon vet nog vem det är ;) Hon kopierar från Stephanies blogg också.. And i'm like: Bitch! Sno nåt eget!? daaaaah?????????

neej men vafan har hon ingen fantasi eller vafan är grejen?? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0