Täby Centrum

Hejhej! Jag är rädd för myror hahahahah! Juni 2011

Chattar lite me Hampus nu samtidigt som jag messar me lite folk som den sociala fan jag är ch kollar på Georgia Rule. Fast den är typ slut om 1 minut. Och sen ska jag typ sätta på en annan film och sen sova faktiskt. Måste sova tidigt för jag ska upp typ 10 imorn -.- Ska till Täby Centrum med Steffi. Men innan måste vi hem till min morsa och hämta pengar till mat, sen till min farsa och hämta pengar till mat och sen till typ.. Täby tror jag och shoppa lite, sen till Stan och käka och sen på bio och se nya Harry Potter :D Good! *Happy girl!* Men aja, bloggar sen ska kolla film nu och läsa bloggar eller nå sånt hahaha :P Höörs

Kommentarer
Postat av: Kissies


Vad kul att kolla på Harry Potter :o Den är faktiskt ganska bra men suuper kul att shoppa men i Täby? okej..?

2011-07-31 - 22:41:47 / http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0