tråkigt

Svar till Lisa: Jag menade FB och MSN :P men från en sak till en annan:
DU HAR..
[X] mamma
[X] pappa
[X] styvmamma
[  ] styvpappa
[X] styvsyskon
[X] bror
[X] syster
[X] brorson
[  ] systerdotter
[X] mobiltelefon 
[X] eget badrum (Jag har alla mina grejer där och så men såklart så får ju andra också gå där och utföra sina behov ;))
[X] eget rum (Hos mamma)
[  ] swimmingpool
[  ] hot tub
[  ] gästrum
[X] dator
[X] TV  
TOTAL: 12

[X] säng större än normalt    (vet inte, kanske)
[X] mer än 4 par skor
[X] solglasögon
[X] klocka på mobilen 
[X] mp3spelare/ipod
[  ] en fungerande PS2
[X] nitendo wii (Inte mitt)
[X] Xbox som funkar (Inte heller mitt, eller ja.. Alla delar)
[  ] nitendo 64 som funkar
[  ] gamboy/advance
[  ] gamecube
[X] nitendo ds (Haha inte heller mitt, typ allt sånt där X-Box och det är inte mitt :P)
TOTAL: 8

[  ] pokerbord
[  ] basketkorg
[X] hockeyspel
[X] biljardbord
[ ] pingisbord
TOTAL:2

[X] nattduksbord
[X] stereo på rummet
[X] Cd-spelare
[  ] har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/AE 
[X] dina föräldrar har gett dej ett kreditkort/atmkort
TOTAL: 4

[  ] Jobb/sommarjobb
[  ] shoppar minst en gång i veckan  
[X] har dyr parfym       
[X] Msn
[X] Kamera/videokamera
[X] telefon
TOTAL: 4

[  ] Scooter, 4hjuling, moppe 
[ ] Gitarr, trummor, keyboard
[ ] Något annat instrument 
[X] varit på en kryssning 
[X] rest utomlands
[  ] haft en personlig tränare
[X] dyra smycken 
[X] träffat en kändis    
TOTAL: 4

[X] plattång/locktång
[X] rest i Europa
[  ] varit på hawaii
[X] varit i Asien
[  ] varit i USA
[  ] varit i Australien
TOTAL: 3

[X] hemmagjord mat nästan varje dag
[X] suttit i en limmo
[  ] suttit i en helikopter
[X] äger en videokamera
[X] egen laptop
[X]egen dator
TOTAL: 5

TOTALT: 42

1-25= Ghettokid
25-35= Vanlig
36-40 = Bortskämd brat   
41+ = Överklassens snobb

HAHAHHAHA! Vaddå överklassens snobb?? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0