trött


Ååh Olivers peddoface!! Saknar! hahahha♥

tjenare! Som ni ser i inlägget innan skulle jag ha vart på skansen idag men tur det att jag inte är det. Är huuuur trött som helst men det kan nog bero på att jag gick och lade mig runt 05.40 efter att ha sett ett flertal avsnitt av Friends och en film som heter Funny People med Chrille. Vaknade runt 5 kanske, sshhh! och då åt jag lite middag till frukost (a) Men vafan, Tobias var ju inte hemma och han hade inte väckt mig :P Sebbe låg också och sov så... Ja ja, nu är jag vaken iaf och försöker chatta med Joel men han svarar ju aldrig hahahah. Aja får se hur det blir. Hörs senare!

(Inte tidsinställt inlägg!!)

Kommentarer
Postat av: steffi


Hahahhhahhaha fett dissad danni xD <3333

2011-07-05 - 18:02:17 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0