Norrland

En bild från Göteborg när vi skulle in i Ullared. Så jävla överskattat ställe asså!
En bild på mig i bilen påväg till Norrland. Hade haft väääärrsta skrattanfallet, darför jag såg ut som jag gjorde! Var ju ganska sliten också såklart! :D
Ja som ni kaanske listat ut så är det Norrland jag befinner mig i just nu! Vet inte hur länge vi kommer vara här men jag chansar på till typ.. helgen :P Iaf, jag var ju här förra året också! Men vi var ju i Göteborg innan! Det var en jävla tid som spenderades i bilen asså! hahahha. Vi bilade ner till Gbg, var där i kanske 2-4 dar, sen bilade vi hem, slängde smutstvätten, hämta nya kläder, och bila upp till norrland och hem sen igen. kanske 25-30 timmar spenderades i bilen skulle jag tro! Men sen stannade man ju för att käka och grejer.. Men iaf, jag kommer ju blogga mer om den här "resan" när jag kommer hem och då kommer även bilder och kanske några videor if your lucky! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0