Vaken :D

Pallar inte rotera..
Yeey i'm awake! Vad fan har hänt med mig!? Ser ni inte hur otroligt duktig jag har blivit på typ en natt? Jag packar upp varenda jävlans kartong (:D) och jag vaknar 13.30 istället för typ.. 17.00-18.30 Happy :D
Okej att jag är trött det säger jag inte emot men liksom.. Jag bad Devin och Oliver att väcka mig idag vid typ 11 för jag inte skulle gå upp så sent, och grejen är jag brukar alltid låsa min dörr. När jag sitter vid datorn, när jag bara är i rummet för att städa eller göra nåt annat.. Vet inte varför men det känns inte bra annars och det är ren reflex. Men iaf den här gången låste jag inte så de stog vid min säng och skaka om mig och skrek som fan bah: DANNI!!! DANNI! DANNI!!! inte fan vakna jag av det hahahahahahah! Men nu är jag vaken och ska se på lite TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0