6 nya saker om mig (som ni förhoppningsvis inte visste om mig)

- Jag får ont i ögonen jag vaknar om det är för ljust, kanske alla får men jag hatar verkligen så jag sover med ögonbindel och ibland kan jag ta på mig solglasögon när jag går upp ur sängen.. :P
- Jag har jättesvårt för att typ radera filer från datorn, och slänga saker som jag hade när jag var mindre.
- När jag var kanske 8-12 så var jag toooootally starstruck! Asså jag läste skvallertidningar fleera gånger per dag!
- Jag älskar att vara barfota :)
- Jag äälskar att vara i Norrland! Vet inte varför men det är så jävla skönt att typ inte känna någon (förutom släkten) och typ bara vara där :) Så härligt asså!Sen äälskar jag deras dialekt! Kommer ihåg när jag och min syrra skulle lära mina kusiner stockholmska HAHAHAH! Fyyfan vad snobbiga de lät xD Gaad!♥
- Jag har varit: Råttfärgad i håret (min naturliga), Svarthårig, 1000 olika färger i brunt, blond, ginger (samtidigt som jag var blond) och jag saknar mitt svarta hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0