700 bilder

(Ingen bild nu tyvärr för steffis seeeeega internet!)
Oh ma gosh! Har skickat över 700 bilder från steffi till mig nu så nu jävlar ska jag inte säga att jag inte har nå bilder^^ Men iof så är mer än hälften icke sebara för er hahahha. Meeeeen imorn är det somsagt midsommar, och jag vet inte vad jag ska göra. Familjen skulle typ åka nånstans men jag vill inte sitta ute för det kommer regna och jag har inge busskort(!!) så jag kommer ingenvart! I värsta fall får jag se med steffi vad hon ska göra, och om hon inte har några planer så drar jag med mig henne till min syrras farsa (vi har inte samma farsa) så umgås vi tsm som vi tycker så mycket om! Juste! Vi var ute och fotade lite också och spela in en videoblogg woooho. Kommer ihåg att en tjej vid namn Emelie bad mig och Steffi göra en videoblogg tsm, so there you go! ;) men den kommer upp imorn! Nu ska jag dampa lite mer på steffis sega internet och sen vet jag inte vad som händer men tick tock see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0