Dagen i detaljer

Jag är så ofantligt sur på en viss person vid namn ***** just nu som man kan vara, men det hör inte till inlägget.
Hade ju klassens dag idag och jag hade roligare än vad jag trodde hhaha. Vi åkte typ till Västerhaninge för min lärare bor där och var ute på typ.. jägenhetsgården eller vafan man ska säga.. där fanns iaf, en klätterställning, gungor, studsmatta, massa stolar och bord och sen tog vi med oss kubb och kortspel. Jag, Helena, Lisa och Johanna körde tecknet men Lisa och Johanna vann, för jag vart ju lite distraherad av en sak hahahha :P Men sen körde vi kubb och där vann jag och Helena.. Sån jävla tur vi har :P Johanna och Lisa hade fått ner alla små pinnar, och hade bara kungen kvar, men missade varje gång och jag och helena kom ikapp och hann skjuta ner kungen innan de :) *snobbsmile*
Men sen var det dags för luch men jag och Lisa hade med oss egen mat för vi kan inte äta korv med bröd som alla andra gjorde.. Men efter luchen var det dags för 5/6 kamp.. Mats elever mot Daniels elever. här är tävlingarna:
- säckhoppning
- typ.. äta fortast tävling (jag deltog)
- tändsticke grejs
- sten, sax och påse
- brottning mellan Mats och Daniel hahhahaha
- (nån som jag inte kommer ihåg, bra minne jag vet! :D)
Iaf, vi kan diskutera den jag var med i, för de är inte viktiga ;) Okej, såhär var det.. Jag fick sätta mig vid ett bord med Özge bakom mig, och Hampus satte sig mitt emot mig med Helena bakom sig.. Özge och Helena fick typ ögonbindlar så de inte fick se något och framför mig och Hampus stog det 2 tallrikar och 2 stora skedar. Sen kom daniel med jordgubbskräm. Och då fick jag och Hampus typ ta en stor svart säck och göra hål i den och trä den över huvudet så att det blev som en hakklapp, sen körde vi.. Özge skulle mata mig med ögonbindeln på så hon såg ju varken mig eller tallriken.. Hahahhaha asså omg, jag hade jordgubbskräm i hela ansiktet och håret :( Och fick tävtta av mig med vatten i ansiktet sen, åkte dock hem och duscha sen ;) Men seriöst det var så jävla äckligt! Var så nära på att spy asså! Fick kvälningar, bokstavligt talat! Video kommer sen när emma har laddat upp den, bilder ska jag ladda in i datorn nu och kolla på de så TTYL bitchaas!

Kommentarer
Postat av: balle


aaaaaaahahahahh, jag tror vi båda blev lite distraherade.... :P <333

2011-06-10 - 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0