en till

Jag lägger ner den andra för jag kom ur spåren helt enkelt, men kör på en ny som verkar roligare! Hittade den på Steffis blogg och troor att hon har hittat på den själv!
Dag 1: Någon du aldrig kommer släppa taget om
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv
Dag 4: En bild på det jag köpte senast
Dag 5: En facebook profilbild
Dag 6: En person som alltid gör dig glad
Dag 7: 5 fakta om mig själv
Dag 8: Något jag saknar
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv
Dag 10: En snygg person
Dag 11: MSN profilbild
Dag 12: 5 mål i livet
Dag 13: Innehållet i min väska
Dag 14: Finaste citat jag vet
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek
Dag 16: En bild som alltid får mig att le
Dag 17: Något jag älskar
Men för att göra den här listan lite mer, "min" så gör vi såhär.. Vissa dagar kanske jag gör en sån, fast på video :) What do yah think about that?

Kommentarer
Postat av: Stephii


hihih sötnöt!, yes visst e jag grym som fixat den själv ;) <3

2011-06-06 - 22:09:54 / http://stephaniiiies.blogg.se/
Postat av: Cassie


Kan du inte filma hur hela din dag ser ut? :) från morgon till kväll?

2011-06-07 - 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0