fashion att planka?? :/

(steffis internet fuckar ur så det blir ingen bild)
eftersom jag har grymt tråkigt så kan jag berätta lite om vad jag ska göra imorn. Kommer nog stanna hos steffi till typ... 21 kanske?? eller om jag slaggar kvar här jag vet inteom hon pallar med mig mer hahahahahha, nej jag driver^^ Men vi ska iaf se på Superhjältarna imorn kl. 19.00 på Disney Channel! Hahahaha, coola brudar vi är asså!
Men sen vet jag inte. Måste snacka med mamma om busskort för jag har inget och jag vägrar gå från handen till evertsbergsvägen! Nooo way! Så anitnger plankar jag på tåget eller nåt till pappa om jag inte kommer nånvart.. Guuud så cool jag är! Totally fashion juu! Meeen anyways sen när jag kommer hem (om jag åker hem) så ska jag ladda upp videon som är så efterlängtad av en läsare hahahahah. Okej säkert inte bara en men asså jag vet bara hon för det var hon som bad oss göra en videoblogg^^ Nej ska sluta skriva så ointressanta grejer så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0