foooooood!

Vi ska grilla idag! Hampurgare och kött, man får välja :) Jag väljer hamburgare sååklart! hahahahha, men tar man kött så är det potatissallad till och det äter jag verkligen inte! Gud jag kommer ihåg maten på bröllopet. It was made from heaven! Förrätten var jag lite skeptisk till.. Det var toastskagen men jag smakade och det var ju aasgott! :O Och varmrätten var oxfile (tror jag) och potatisgratäng. Sen så var det ju sås med också men jag äter inte sås så.. :) Dok så var köttet rött och jag äter inte det. Men Robin som satt mitt emot mig såg det och bah: Du äter inte rött kött va? så de fick ta tillbaka det och välsteka det ;) Men det var himmelskt gott! Efterrätten var Vaniljglass med jordgubbar! Enkelt men såå jävla gott ju!
Gosh nu vart jag bara ännu mer hungrig :(
Huuuuur gott ser inte det där ut?? Goooosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0