Gårdagen

Jävlar vad jag och steffi åkte runt igår! Först så övertala emil och joel oss i typ en kvart att vi skulle åka och möta de för att typ bada.. men vi typ vägra och kollade på andra avenyn istället. men sen vann de och vi drog dit och de bytte ju förfan bad heela tiden! först raman, sen drevan och sist krokodilbadet. Men sen efter att vi hade fixat oss så tog vi bussen till sågen och såg de sitta där på sina cyklar och var fett uttråkade hahhahaha, stackarna! :(

Men sen drog vi till berget och de typ hoppa i vattnet i 2 minuter hahaha, sen kom Linus, Alex, Mogge, Adam, och nån annan snubbe som jag aldrig sett förut som hette typ..... Diego.. Men de drog ganska snabbt, och sen drog vi efter ett tag av fotande och liite solande ;) Men sen drog vi till typ Kvantum vid sågen, köpte lite energidrickor och satt där ett tag och snacka..  Men sen drog de hem och typ duscha och jag och steffi gick hem till min mamma, hämta pengar och drog sen  till donken vid mårdvägen och käka middag.. Inge bra säger jag bara, mådde ju inte bra efter det hahaha. Men sen drog vi till jole igen och typ var där lite och gjorde inte så mycket, gick till donken igen och de typ käka lite.. Sen drog vi till Joel igen och kollade på skräckfilm som jag hade sett färut men kom inte ihåg ett piss så jag visste ju inte vad som skulle hända så jag var skiträdd hahahahha :P Men den var inte så läskig.. bara i vissa stunder.. tror den hette typ.. Drag me to hell.

Men sen så låg vi på joels altangolv och snacka lite och så.. sen så drog jag och steffi och han från joel till evertsbergsvägen på 10 minuter! Är man king eller vad!? men sen drog vi hem till steffi och sov där. så såg den dfagen ut! Vi hade skitkul iaf ;)


BILDBRIIST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0