glöm inte att fråga!

Okej, då under tiden jag är borta, dvs nu idag (torsdag) till söndagen den 10, t.o.m kanske den 11. Äh what does it matter? Anyways, under tiden så kör vi på en frågestund! Kul va? Fråga hur mycket ni vill och vad ni vill! :D  Jag säger till när den avslutas och svarar på frågorna så fort som möjligt. And don't forgett! Den som frågar mest vinner en länk :D härligt va?
Meen! Om jag inte får så många frågor så är det väldigt konstigt eftersom jag vet hur många unika läsare jag har! Tar dock inte upp det i bloggen, men fråga på så kanske ni vinner än länk av mig och då kommer jag även länka i ett inlägg och i länk menyn!
(Kommentera helst i det här inlägget!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0