heelt körd!

Shiiit! Jag har vart heelt körd idag! Thank God att det bara var film idag! Först fick vi kolla på en sex film, och sen the pacifier. Och jag fattar ju inte varför vi blev indelade i tjej och killgrupper?? Killarna var lediga idag, och vi är lediga imorn.. Det handla ju lika mycket om de, som om oss?? Aja whatever.. sen fick vi ju sjäävlklart duka för niorna, vet inte vad de skulle göra men det är alltid vi som får göra skitgöran! -.-
Men sen såg vi på filmen och fick gå efter det, skitonödig dag! När jag kom hem, satte jag på Uptown Girls och somna till den! Är fortfarande trött, men så jävla najs att vi är lediga imorn! Behövs!
Men nu skickar steffi bilder till mig från hennes tjejmiddag och ska skicka bilderna från när vi var med Joel och Emil så ni ska få se lite bilder bitchees!!

Kommentarer
Postat av: viktorija


Hejsan!

En utav mina närmaste vänner som nyss skaffat systemkamera kom vidare i en fototävling, tycker det är jättekul och vill hjälpa henne på traven, verkligen härligt att hon fick chansen hon ville ha! :D

Så nu undrar jag om du kanske vill rösta på henne som är NR:1? Bjuder alla på länkar som röstar!

Länk: http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html?_tmp=c930ba009cc894aa8a2b601e90f5faabfe21b62a

2011-06-08 - 18:58:30 / http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0