hos joel, väldigt intressant inlägg, just for you

Cha Cha! Är hemma hos Joel nu och vet inte när jag kommer hem. Mötte hampus vid bussen för jag skulle möta Steffi och Joel vid maxi och hampus skulle typ spela fotboll eller nåt. Anyways vid maxi vi var väl där ett tag tills vi bara gick.nånstans. sen kom vi till en lekplats och typ var där i 20 minuter tills vi gick till joels altan och satt där i kanske 5 minuter för det var för mycket mygg. Men vi gick ut sen iaf för de skulle grilla nån fisk som hampus och Joel hade fångat and folks! Jag har ätit grillade marshmellows för första gången någonsin. Sen gick vi in och Joel vart jätte ledsen för Steffi pajjade hans favorit glas hahah stackarn :( r.i.p! sen.efter det har vi typ inte gjort mycket alls jag har mest chattat med hampus och inge mer. Nej skrivkramp check! Har skrivit allt med steffis mobil därav stavfelen som jag inte orkat fixs :p men hörs när jag och Steffi kommer hem till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0