hos steffi och veckans planer

cha cha är hos steffi nu och ska slagga här.. nästan avsluting imorn och vet inte vad jag ska göra efter det. får se helt enkelt.. ganska speckat schema den här veckan faktiskt och eftersom jag inte har nåt annat att skriva så skriver jag de..:
Tisdag: Skolavslutning
Onsdag: LEDIG!
Torsdag: Karolinska sjukhuset med Kicki och kanske Steffi
Fredag: Sommarskola-.-
Lördag: Bröllopet :D
Söndag: i don't know cuz ya'll STOOPID!
aja har hänt en grej som jag inte tar upp i bloggen, som jag måste fixa men ingen ide att jag skriver om de för ni får ändå inte veta, så godnatt på er och dröm sött om mig nu, nu blir det andra avenyn med steffi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0