I'm home bitchaas!

omg är hemma nu! Är skiittrött nu asså! vart en sen kväll med många händelser.. Kan berätta kort idag och längre imorn. Vi kom till Pappa och Kickis hotell och det var skitstressigt, alla skulle sminkas och Iman och Elin skulle fixa håret. Det var meningen att jag skulle lägga över allt hår till en sida och göra stor lockar med volym men så blev det inte. Det var svinrygg istället. Asnice! Vart skiitnöjd!

Vi drog ut till Limousinen och åkte runt där, var asnice för alla glodde och grejer hahahha. Men sen drog vi till kyrkan, övade på hur vi skulle gå i typ en minut, vi var tvungna att täcka kicki för hon stog ute och rökte när alla gäster kom och grejer så det var kaos. Men sen var det dags för oss att gå in. Asså jag var så nervös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! För jag har scenskräck och jag hade vart inne i kyrkan innan och sett allt folk! Skitmånga ju! 90 pers ju! Men det gick bra tillslut bara att man var lite skakig hahaha
Sen drog vi till festen, och jag måste bara berätta en liten sak som Iman gjorde med mitt hår på bussen hahahahha. Han bah: men du ville ju ha lite Gaga fashion så jag fixade en lokaburk i håret HAHAHA, men vi tog ut den sen..
Men runt kanske.. 03.00-04.30 så börja jag asböla och grät så mycket så att jag inte fick någon luft så jag satt på toagolvet med Alexandra och hade panik, men tänker inte ta upp det är i bloggen.
Men ska typ sova nu för mitt hår är stort som satan och jag är skittrött!!
detta är då 3 varianter av en svinrygg men förklara somsagt mer och nogrannare imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0