långt inlägg om dagen :)

Tjenare! Jävlar vad jag har haft mycket att göra idag känns det som! Först kom Kicki och hämta mig hos Mamma och jag kom typ utspringandes skitstressad eftersom jag inte hade pakat klart och hon stod ute och vänta (a) Men jag hann iaf, och sen åkte vi till Solna och leta efter läkargrejer och det tog ju huuundra år! Och eftersom det jämt är trafik och grejer på mornarna så åkte vi redan 08.30. Men lika bra det. Men vi kom fram jättetidigt så vi gick in och handlade lite frukt och dricka inne i solna centrum på kvantum och vilket jäävla folk! Som de såg ut hahahaha!
Iaf, sen fick vi gå in hos läkarn efter att ha väntat i kanske.. 15? men vi var ju tidiga så.. Men där så kollade han min rygg och grejer, mätte och allt han gjorde. Och vet ni? Jag har växt hela 1 cm! HAHAHHAH xD Så nu är man 1.61 :P
Efter läkaren åkte vi till stan och köpte biljetter tills imrn. Ska ju bort, as you already know ;) Sen efter det for vi till Ica Maxi och handlade där. Och nu är jag hemma.
And god bless me, asså seriöst! Jag har aldrig vart i ett sånt jävla dammigt hem som vi har nu! Vi renoverar ju badrummet och shit asså!! :O I did not expect that! Men jag har nyss packat efter som jag bara tröck ner grejerna sist, och sen hade jag lite saker som var här hemma som skulle med. Och sen bytte jag till en rullväska också, tro inte att Danni ska bära saker på T-centralen liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0