läs den markerande texten!! :D

Sitter hos steffi och kom hem för kanske 40 minuter sen.. Har vart ute med hunden och gått vid sjön och fotat lite! Bilderna vart faktiskt bra! *stolt fotograf* :D Sen så tänkte jag berätta en liten nyhet för er så jag tycker ni ska anteckna jäävligt noga nu! Det är nämligen så att Steffi ska få komma på Pappa och Kickis bröllop och fota! Najs va?Pappa sa ja på en gång ;) Så jäävla glad! Och eftersom steffi är så duktig på att fota så är det ju ockås ett plus! Finns nämligen en anledning till varför hon ska få fota! And don't get me wrong! Jag utnyttjar inte henne och hennes kamera,  men hon vart glad och jag glad ;) Well well ska se vad vi hittar på nu men vi hörs seanre iaf!
Juste tog ca 160 bilder ute, så det blir kanske lite bilder idag eller imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0