sommarlov FTW! :D

Gammal bild på mig och Devin (Min brorsa)
Jag har äntligen fått sommarlooooov! :D Finally!! Skulle egentligen gått imorn också men jag ska till Solna med kicki till läkaren och kolla lite grejer med ryggen sen på torsdag åker jag ju bort (Hemligt for now). Iaf. Idag har det väl vart en bra dag hittils. Kom i tid, var astrött typ hela dan hade mååånga skrattattacker men så kommer ju det här: MEN! Vart lite irriterad då och då för steffi var en liten bitterfitta och hade vaknat på fel sida ;) hahahahha xD
Men ska se på film nu sen gå upp och köpa cola! Måste ju fira att man har sommarlov juu! :P Men höres senare puss och kraam!

Kommentarer
Postat av: Sofie ♥


Längre än dej (a) ♥

2011-06-29 - 19:07:58 / http://sofiesgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0