stan

heej hej! var ju hos läkarn idag med Kicki och jag ska få en jävla korsett på natten. Tackar Gud att det är på natten iaf! Ska berätta mer om det ikväll. Men efter så åkte vi till stan och Kicki fixa sina naglar och jag satt mest och kela med ägarens hund. Det var precis en sån hund som jag vill ha! Yorkshire terrier! Och de hade färgat en liten del av pälsen på huvudet rosa.. Ännu mer perfekt hahahah. Men hennes naglar vart skitfina! Fransk manikyr med stenar på  hela ringringret. Assnyggt :D Men jag är ju en sucker för glitter och pärlor och så :) men sen fikade vi lite och det var sämsta jävla fiket ever.. skojjar inte! Men sen drog vi och hämta upp maria och hennes grejer, sen släppte vi av henne och vi gick och handla underkläder till bröllopet till kicki sen så typ köpte vi massa annat och bland annat ascoola trosor till mig :) tror dock dom är liite stora med det var de sista så.. sen köpte vi glass och åkte hem..
Men ska typ se om vi ska äta nån middag snart, har inte gjort det än! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0