svar på kommentar angående hårfärger.

blondes have more fun! om ombytta roller:
Varför tycker du inte om blondiner, när du själv har lagt ut bilder när du var blond?
Denna kommentar är inte godkänd
Svar: Jag har inte sagt att jag inte tycker om blondiner, jag har ju steffi som komis? daah! Hahahaha neej driver, men jag tycker bara inte blont är lika fint som att vara brunett. Kolla bara på alla blonda som färgar brunt.. Much better. Det finns några som jag tycker ska vara blonda istället för brunetter, och det är: Dessie, paow (passar i båda), Helena, Sofie (Min gudsyrra ;)) och många fler! Och sen finns det ju de brunetter som färgar blont: Chris Brown (vafan är grejen!?) okej det är den enda jag kommer på för tillfället men ni förstår vad jag menar.
Och ja jag har vart blond men jag färgade håret blont för att jag skulle ha ljusbrunt, och jag hade mörkbrunt i mitt hår just då. Och jaa jag vet jag skulle tagit avfärgning men det fanns inte, så det blev blont istället. Men dock så blev det missfärgat, så jag färgade det ganska snabbt till ljusbrunt. Dock inte såå snabbt för det sliter som faan på håret!
Ska man bli blond, fine gör vad du vill liksom men då ska det vara blont också! Det finns ju olika nyanser i blont såklart, samma sak med brunt men ni förstår säkert vad jag menar!
1: Svart, 2:Ljusare nyans av svart, kanske väääldigt mörkbrunt med lite grått i, 4: Väldigt mörkbrunt med liite gårtt i fortfarande, 8: Mörkbrunt, ser ut som chokladbrunt fast mer kastanjebrunt, 22: Skulle nog kalla det platinablond, 61: Ljusblond (ganska fin hårfärg faktiskt, påminner lite om Dessies hår), 21: Lite guldblont, 12: Ljusbrunt, 10: Råttfärgat, dvs typ ljusbrunt med grått i färgen. 30: Ful färg, typ brunt med ornaget i? Vem fan vill se ut som en jävla orangotang!? hahahha vad taskig jag är men asså..nej

Kommentarer
Postat av: Stephii


hahahah tack bitch! älskar dig oxå!! ;)<333

2011-06-22 - 19:17:21 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0