today is so today!

bitch-blick check!
tjena tjena årets solbränna! Skolavslutning idag då.. well.. not quite.. sommarskola för mig på fredag. Meeen Idag så kom jag och steffi till skolan dit vid 07.55 och fick lyssna på våran hemska kör, vilket var lite skrattretande, sen gick vi till klassrummet och fick våra betyg, nämner inte vad jag fick hahhahaha. Men sen drog jag, steffi, frida och joel till konsum men steffi och frida drog till Maxi and only god knows what the did there, så jag och Joel stanna och snacka lite med Micke och Nicke. Hahahha micke och nicke^^ iaf, sen drog vi till rampen i kanske 10 minuter tills vi drog med nicke o hämta hans betyg. Sen satte jag och joel oss vid muren vid skolan och snacka lite och sen drog vi till frida och kolla på film och jag somna hahahah. så är det varje avslutning.. är så jäävla trött då! men anyways, kicki kom och hämta mig och vi ska typ äta nu så hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0