Tystnaden som uppstår när jag sjunger!

tjena tjeena it's mee again! hahaha nej men vi har nyss sett på Tusen gånger starkare och den var väl.. helt okej, lite konstig dock.. :/ Men sånt är livet, alla kan inte göra en bra film hahaha. Och juste datorn är snabbare nu! Det är säkert på grund av att tgs laddades ner.. hahahha :P
And from a thing to another, blev taggat i en inlägg på facebook av steffi nyss:Tystnaden som uppstår när Danni Dolle Eriksson sjunger ♥ hahahah fint... Jaa jag sjunger bra, vaddårå? Britney Spears ftw! Men nej nu är klockan mycket, halv 5 redan, woopsiis, så det böior att sova för mig då.. Hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Sofie ♥


sv : Om jag gör ;o

2011-06-25 - 11:12:33 / http://sofiesgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0