Lite bilder från Pappa och Kickis bröllop, 18/6-11

Godmorgon på er haahha! Vaknade 15.20 kanske.. Sliten tjej asså! Men tänkte bara lägga ut lite bilder från igår! Mina bilder kommer sen...


Innan bröllopet

Ami, som är min Faster spela och sjöng när vi gick in och ut. När vi gick ut så spela hon Du är allt som vi sjöng med i lite, och när vi gick ut spelade hon suspicios minds, lite av den vanliga texten men lite hade hon gjort om på svenska med andra ord ;)

Vi går in i kyrkan och ni anar inte hur nervös jag var hahahha!

Kicki gråter hahahaha. Lycklig


Ser ni hur kort jag är!? Men jag är faktiskt längre än denise, tro det eller ej!



Min kusin Malin på första raden bredvid min Farfar och min Farmor bredvid honom ;)



Efter bröllopet: Jag, Maria, Donny, Pappa, Kicki Maria, Alexandra, Denise och Devin

Från höger: Maria, Alexandra, Devin, Maria, Danni, Donny och Denise. Mobba mig inte för hur jag står, jag var tvungen att böja på mig.

Åh pallar inte dra upp namn, men mina 2 fastrar till höger, Kickis syskon, min farmor, kickis mamma, min farfar

Hahah, fotografen/Jalle ville ha en bild på ringen, naglarna och blombuketten haha :P

Naaw! Larsson som jag praoade med med hans lilla dotter :) skiitsöt!

Min Faster Ais och pappas moster Greta

Hahahah Iman och Maria. Jag skojar inte hela tiden när vi satt på bussen(jag satt framför han), så fixade han mitt hår hela tiden hahaha. Men jag fick fett många komplimanger för mitt hår :) Ni kan också ge några för jag vet att det var fint :)

Kicki med min fina kusin Malin :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0