Makeup Store ftw!

Så nu är jag hemma hos Mamma och tänkte bara berätta att innan jag åkte fick jag 10 saker från Makeup Store av Maria eftersom hon jobbar där! Gulligt va!? :D
Ögonpennor/kajalpennor. Som ni ser så heter de: Darkest shadow soft matt och Copacabana. Älskar färgen på Copacabana!
Mascara som verkar hyffsat bra!
Det här är en slags "olja" som man kan lägga på ögonfransarna efter ett tag när man har haft mascaran och man tycker att den är klibbig och man vill sära på fransarna, så tar man på den som en vanlig mascara så återfuktar den och separerar på fransarna!
Concealer i 3 olika färget.. Den röda ska man ha om man ska täcka lite mörka ringar under ögonen eller bara se piggare ut, de andra är för finnar och blämmor
Ögonskuggor, använda 1 gång, till Kickis sminkning på bröllopet
Ögonbrynsfärg, kan även användas som ögonskugga!
Den här är lite använd av mig och maria i lördags, ockås till våran sminkning på bröllopet! Det här är då en liten smörja som man ska ha innan man sätter på något smink alls! Man ska ha mest i T-Zonen och på kinderna ;)
och en rough/blush. Gillar färgen :) Känns lite somrig :)
allt smink! :D Tack Maria!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0