irritation

Asså jag måste bara få säga en sak.. Ni vet låten som typ alla har hört, den här: Adele - rolling in the deep?
Asså den är så uttjatad, men går ändå att lyssna på, dock inte för mycket! Jag ska inte klanka ner på folket för mycket för jag lyssnar på den nu hahahha. Men asså det jag vill komma till är att alla typ hörde den för typ 2 månader sen, och en låt blir uttjatat om den spelas 24/7 på radion, på mobilen, på spotify, på youtube or whatever liksom.. Och nu så bah: Åh gud vad jag älskar den låten!

Man bah: -.- den är liksom Old! Men asså nu om man går förbi nån i skolan, är i datasalen or whatever så hör man den låten -.- skiitirriterande! Och sen en annan sak jag stör mig på så jävla grovt är när man sitter i datasalen och så spelar nån hög musik och musiken inte ens är bra, eller uttjatad som i detta fall. Asså man bah: who the hell are you?

Nää nu ska vi inte vara såna här, ska snart hoppa in i duschen, ringa pappa och fixa mig, sedan bär det av till steffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0