no subject

I'm truuuuly sorry! Säämst bloggning jag vet! Men igår åkte jag hem till Lisa efter lite tjat (darför jag var sur btw), och kollade på Big brother finalen, och visste att Simon skkulle vinna, men nog om det, alla tjatar om det -.-
Iaf, Sen imorse tjatade jag på Lisa om att jag skulle få blogga, men fick ite det så hon stängde av datorn, vart jävlgt irriterad faktiskt.. Ska komma ihåg det iaf!

Men nu har jag fört över ALLA bilder från min dator till ett usb-minne för min dator kommer lägga av snart! :(Aja ska göra en sak, sen packa och dra mig mot mamma, ska tigga om skjutsav pappa (a)


Gaaah! en skitgammal bild som jag hitta idag, på min mentor och bild lärare till vänster och SO lärare och "min" andra mentor tll höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0